05.03.2011

*sukk*

Hvorfor sukker jeg?

Jeg sukker fordi jeg vil ha vår. Jeg får vondt i hele meg når jeg ser ut vinduet. Jeg ser en sol som skinner, jeg ser knallblå himmel, jeg ser snø. Jeg ser snø.

Skal jeg si heldigvis eller uheldigvis? Jeg vet nesten ikke. Jeg ble født i Norge. For ett par år siden.
Ikke med ski på beina. Den karrieren la jeg opp da jeg skjønte at smørefrie ski ikke var framtida.
Jeg bor i et flott land, på mange måter.

Jeg ser snø.

Jeg misliker vinterklær. Alle vinterskoene mine blir ødelagte i løpet av en sesong. Er det fordi jeg kjøper de på Din Sko? Jeg har ikke ordentlige vintersko.

Jeg ser fremdeles snø.

Jeg har boikottet vinteren. Derav forkjølelsen. Nå er jeg lei.

Jeg vil se vår!

Og aller helst vil jeg sveve av sted mot våren!


bildet er hentet fra weheartit.com

2 kommentarer:

janne sa...

Trondheim just nu:
8 grader og kraftig vind = snøsmelting! :D Er meldt snø til helga igjen, men det later jeg som at jeg ikke har hørt. Alle som har bodd i Trøndelag vet at det kommer en meter med snø i slutten av mars/begynnelsen av april uansett ;)

Elisabeth sa...

Det kommer nok til å bli vår her tidligere, men det er ikke så stor trøst i og med at jeg bor her:P

Men ja, lang vinter i Trøndelag også ja.

Men vi må ha trua!!:)