08.03.2011

Trøtt - trøttere - trøttest!

For å bevise at jeg kan gradbøye adjektiv, slengte jeg på den fengende tittelen. Jeg tenker det skapte forventninger til et trøtt innlegg. Det kan det faktisk hende du får også.

Først skal jeg fortelle at jeg sto opp halv sju i dag. Og hadde årets første treningsøkt. Bedre halvdel sto også opp samtidig og tok seg helt ut. Så sliten at han ikke gadd sende tekstmelding, men spilte inn lyd:P Hehe. Søtt og morsomt på samme tid. Fikk trent en liten halvtime. Kanskje ikke akkurat noe å slå i bordet med, men det er faktisk bedre enn ingenting. Jeg er heller ikke stort fan av treningsstudio, så det gjelder å finne en greie som passer for meg. Jeg satser på to ganger i uka. Kondis er vel hovedfokus. 30 min er en bra start. Jeg ble svett og da var jeg rimelig fornøyd med meg selv. Stiv og støl også. Sier vel, dessverre, litt om formen.

Her kommer andre del av trøtt-trøttere-trøttest. Kom hjem ca. 1700 fra jobb. En slitsom dag med pratsomme barn som løp litt rundt omkring. Brukte ganske mye energi på ett par av dem. Men sånn er det. Som sagt, herlige barn, med fantastiske og ikke minst unike personligheter, men litt pratsomme. Men sånn er det. Og ja. Kom hjem, spiste middag, gadd ikke en gang å lage mat, men handlet ferdigmat på ei lokal kinasjappe. Falt om på sofaen og sov i 2,5 timer. Er fremdeles trøtt.

Men nå er det duket for årets sesong av Paradise....ivrig "fan" som jeg er, twitret jeg, som mange andre i går...her kommer tydeligvis engasjementet frem:P (les dette som ironi, om det ikke kom godt nok frem!). Ikke så ivrig kanskje, men det ble ett par tweets:P

de er jo så vidt lovlige.... - hva med noen litt eldre....og hvor blei de kjekke gutta av? Har vel aldri vært med forøvrig...

Jada...bare å finn go'stoln det... - klar for ny sesong med blonde bærta å hjernedød underholdning!

Ingen kommentarer: