27.09.2011

Fårikål sesong- ikke for alle!


F Å R i K Å L

Etter mange år uten, har min kjære fått "viljen" sin og har bedt sin kjære mor om å tilberede fårikål. Min kjære simpelthen elsker får i kål og det som hører til, mens hans bedre halvdel stiller seg noget skeptisk til hele greia.

Hva er det med fårikål? Personlig liker jeg ikke lukta, jeg liker ikke sauesmaken, jeg er heller ikke overvettes begistra for kål.

Jeg har smakt fårikål en gang, og det var for å være høflig, for å være ekstra høflig, tok jeg faktisk to porsjoner. Disse var dog rimelig sparsommelige, men ja. Så jeg vet altså hva jeg snakker om.

Og den lukta folkens? Hva er det med lukta av fårikål?

Vel, i morgen må jeg til pærs igjen, bare fordi bedre halvdel trumpet igjennom fårikål til middag. Men vent litt forresten, spøl tilbake, mora liker heller ikke fårikål, så jeg og hun skal spise fisk:P

________________________________
Bildet er lånt fra ikkepedia.org - takk.

Ingen kommentarer: