03.09.2011

Hva skjer i min verden da?

Tja - søker fremdeles jobb, men synes det er vanskelig å finne "den rette jobben". Har ikke lyst til å jobbe som selger eller servitør, dessverre er det mange av denne typen jobber der ute.

Bortsett fra dette er det vel som vanlig. Litt sosialisering her og der...litt rastløshet begynner å gi seg utslag. Studier++

Skal da levere oppgaver den 12. og jeg er som vanlig litt treig på avtrekkeren. Begynte friskt da vi fikk oppgavene, men det ble med ideen og så har jeg ikke helt fått satt den ut i live. Men jeg har da i det minste gjort meg noen tanker. Noen glupe hjerner har funnet ut at mange jobber bedre under stress og at det beste taket du kan få/ha - er skippertaket. Så jeg satser litt på den metoden og regner med det går greit. Kanskje ikke så veldig bra å leve etter denne tanken når det kommer til studier, men jeg må ærlig innrømme at det er litt vanskelig å studere via nett og ikke på en skole hvor man faktisk kan dukke opp og møte medstudenter. Det burde jeg vel også visst da jeg meldte meg på dette studiet. Men men - man lærer så lenge man lever.

Ellers...tja - gleder meg til å se kjentfolk igjen om ett par helger....ikke så ofte man treffer folk fra gode gamle trøndelag..så det GLÆR vi oss te:)

Da er det på tide å avrunde siden jeg ikke har spesielt mye smart å skrive for øyeblikket.

Tuddelidu...:)

Ingen kommentarer: