05.09.2011

Og vi maler og vi maler og det blir så fint og flott...


Med den ene fargene vi har fått kjøpt.

Nå er det oppussing soverom som står på tapeten. Bokstavelig talt!

Vi har gått fra å ha samme farge på alle rom, så og si, i leilligheten siden vi flyttet inn for ja, snart to år siden. Så nå fikk vi endelig fingra ut og handla maling. Fargen: Marrakech. Om det ikke sier deg noe så er det en slags brun/grå farge. Den ser ganske bra ut. Har malt et strøk så langt og skal kline på et strøk til i løpet av dagen/kvelden/morgendagen.

Så er det ny seng på gang OG ikke minst, klesskap. OMG sier jeg bare. Det er helt utrolig deilig å tenke på et stooort og deilig skap til alle klærne mine som har blitt forsømt de siste årene. Gleder meg sinnsykt til å få litt mer orden på saker og ting. Det spørs bare hvor stor plass vi faktisk har på vårt aldri så lille soverom. Jeg tror det er på ca 9 m2. Og med en seng på 160x200, så er det ikke så stor plass å gå på i mellom seng og skap. Vi får se. IKEA kaller i morgen. Vi finner nok en fiffig løsning på det:)

Skal prøve å legge ut noen bilder av herligheten etterhvert også.

Hva gjør du for tiden da? (ikke at jeg forventer at noen skal svare)...la oss heller bare kalle det retorisk...

Ingen kommentarer: