23.10.2008

Jeg ler av bokkilden...!

Vil du ha den korte eller den lange versjonen?

Du kan få en blanding (here's the story from a to z...)

Jeg bestiller meg da ei bok på bokkilden.no den 14.august dette år. Dette er da som vi alle vet, snart 2,5 måneder siden. Jeg venter i 14 dager før jeg da sender en mail og lurer på hvor det blir av boken min. Jeg får da beskjed om at denne har blitt sendt til TrHeim og har kommet i retur. Jeg bor da ikke i Tr.Heim kan jeg fortelle dem og forteller også at jeg endret adressen min i det jeg bestilte denne boken og synes det er utrolig merkelig at denne skulle ha blitt sendt til Tr.Heim.

Så får jeg da beskjed om at de har bestilt opp boken på nytt fra leverandøren og at den snart burde dukke opp i postkassa mi. Jeg venter igjen ca 14 dager på nytt, før jeg tar kontakt med kundeservice og etterlyser boka. De sier da at de ikke har fått denne fra leverandøren, men at jeg kan regne med at den kommer snart. Dette er da snart 1 mnd siden og jeg har ikke sett noe til denne boken. Som forøvrig bør være faen så bra...

I dag sjekker jeg da e-posten min og hva ser jeg der? Til min store vrede og latter....har da bokkilden prestert å sende meg oppkrav på 900 kroner for ei bok jeg ikke har mottat. Langt mindre har jeg sett snurten av noe bok. Dessuten skulle jeg kun betale 19 kroner for porto. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes 900,- for ei pocketbok til 89,- er i drøyeste laget. Jeg sender da følgende mail til mongokilden.no...

"Jeg håper den vedlagte betalingspåminnelsen på 900 kroner er en jævla bra spøk. Jeg har a: ventet i snart tre mndr på boken min, som jeg da ikke har mottat. Jeg kan da følgende IKKE ha betalt for ei bok jeg ikke har fått ei heller har fått regning på. Sier ikke noe mer enn jævla bra jobb. Dere kan forresten avbestille hele boken, jeg får den sikkert til jul. Regner ikke med at dere klarer å sende denne boken til meg i løpet av det halve året det da vil ha gått fra jeg bestilte den (14.august d.a). Det vil da si at de 89 kronene jeg HADDE før jeg PRØVDE å bestille boken, bare kan SETTES TILBAKE på min konto, og du/dere/hvem som helst, kan fjerne bestillingen. Dette er skikkelig lavmål og jeg lurer seriøst på hva dere driver med. Så neste gang noen vil sende meg en betalingspåminnelse, så vær så vennlig å påse at kunden faktisk har fått varen!".


Jeg venter i spenning....og de 900 kronene kan de faen meg bare glemme...faen ass..jeg merker at jeg blir litt irritert når en av de største nettbokhandlene, som jeg har gode erfaringer med fra tidligere ganger, ikke klarer å levere varene, bokstavelig talt...!!! Men det er ikke annet å gjøre enn å flire av det..:P:P




1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, herlig!
Æ bestilt derfra engang, pensumbok. Venta 1 mnd før æ fekk den, to daga før eksamen. My vits!! Nekta å betal regninga å har itj hørt nå sia heller, hoho.

Å i dag fekk æ et krav på 5000 spenn fra Telehuset, som egentle skylde mæ 3000. Wonderful world :D