02.10.2008

Maks uflaks?

Dagen min i dag...

Etter en vellykket kveld i går, med ett par øl, stand up og hele pakka..startet dagen allerede litt dårlig klokka sju i morrest...etter en litt sen kveld (ble så klart sittende oppe og deppe over at jeg savna de hjemme, til og med mamma og pappa kom under kategorien "savnet"..asså - ikke til og med...men du skjønner).

Deretter kasta jeg på meg no klær, oppdaget at tannbørstene våre visstnok hadde ramla i dass dagen før, eller var det bare Espen sin, jeg er usikker..uansett, toalett med hylle over er noe man ikke burde ha på et bad...

Så oppdager man at det er skikkelig pissvær ute, fare for regn....jeg kaster meg på sykkelen og klarer å komme tidsnok på jobb. Litt sliten i starten, men det tar seg kraftig opp mot slutten og etter å ha skrellet både det ene og det andre, kjefta litt på noen studenter, prata shit med Kristine og funnet ut hvilken sang Jackie Chan ...skrives det forresten slik? Uansett, funnet ut av hvilken sang han synger i Rush Hour 1...dette var da et stort verdensproblem som da løses idet Kristine synger ut, dog med feil tone (håper hun ikke leser dette:P) og gjør noe heftige dansebevegelser som hadde fått henne med i Skal vi danse.!?! Ikke langt unna i alle fall. Sa jeg at det var litt surt? :P (skal ikke skryte på meg noen sangstemme selv så for all del..men moro å erte litt..)..det fortsetter nå..hun synger og jeg kjenner etterhvert igjen sangen og klarer å komme på ei linje!! Så det vi da kan av denne sangen er ..."Uuh Ah - What is it good for? Aboslutely nothing.."...Herlig..består sangen egentlig av andre linjer eller er det bare disse som regnes med?

Okei, dette var jo "the fun part". Deretter var dagen slutt...tanken på fredag er looovely og jeg tusler ut, i regnet..jeg skal da sykle hjem, opp bakkene..jeg tenker for meg selv, jeg kan jo heller ta sykkelen på banen og skal til å finne frem flexikortet mitt..men *grøss*, hva er det jeg ser? Hva er det jeg ikke finner? Joda...flexikortet er ikke å oppdrive....det ligger da pent på kjøkkenbenken hjemme...:( Så var det regnet da...jeg vurderte å sette igjen sykkelen, men Grønland er kanskje ikke plassen du har ting stående på kveldstid..?! Veska mi veide 10 kilo (minst), og det regna...jeg ville bare komme meg hjem raskest mulig, men regnet gjorde da til at jeg måtte trille sykkelen, 10 kilos veska på sida, dinglende mot låret mitt oppover alle bakkene..og som om ikke det var nok, jeg har hull i skoa og sitter derfor her og fryser..jeg har ikke skifta sokker, burde nok det...kunne kanskje gjort seg med en aldri så liten dusj også...

Så - det var oppskriften på en vellykket dag...burde også vaska/rydda..men...hmmm..sofaen frister nok litt mer, så jeg utsetter det kanskje en dag til...:P Stand up på Dattera var forresten veldig moro og skal gjentas..=) Hurra...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*klemmepå*

Anonym sa...

Hei venn'sen. Godt å bli tatt med i de savnedes rekke. Har litt tid til overs, og gjør derfor noe fornuftig, skriver noen ord til den savnede personen i Oslo. Småregn og surt her. Høstferie neste uke.

Pappa