11.01.2009

Blekksprut ja sa du..MED skinnet på ja...og resten å ja..OK!

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra denne helgen, som faktisk har vært en super og veldig innholdsrik helg=) Fredag var jeg på pepperkakehusknusefest hos Nadia...lenge siden jeg har spist pepperkakehus fant jeg ut..med non-stop..nesten litt godt:)

Lørdagen var det duket for den store klesvaskedagen...ble vel fire maskiner til sammen:P Vasker ikke _hver_ dag når man må ned i felles vaskekjeller...oppdager jo fort at man har rimelig mye klær når man ikke trenger å vaske på en stund også...*ops*..

Lørdagskveld var vi bedt bort på middag til et vennepar...det ble en skikkelig hyggeligkveld med mange nye matopplevelser. Kjæresten til kompisen til Espen er vel opprinnelig fra Vietnam og hadde disket opp med HotPot med ingredienser fra det asiatiske kjøkkenet....du kan selv se bildene..men jeg nevner...blekksprut!! (hel, med skinn, øyne og "bein").....

........noen kålsorter som ikke helt var tyggbare etter å ha ligget i gryta..krabbe, scampi og litt mer vanlige ting som sopp og brokkoli:P, fiskesaus med hvitløk og chili og en annen sånn sterk saus (det liker vi dog - selv om resten av gjengen trodde vi var skikkelig amatører på sterksausområdet...haha..vi var kanskje litt mer beskjedne med sausen, men vi helte på til den store gullmedalje, skal vites!), så var det nudler og bananer i strimler (sånn tørka opplegg, FØR de blir til bananer visstnok)..og ja, alt måtte jo inntas på rett måte med pinner...jeg må innrømme at jeg blei litt av en mester etter denne kvelden..

SÅÅÅ....du lurer på om jeg var skeptisk til blekkspruten? Ja....for å si det på denne måten, så ble den bare utsatt og utsann...helt til det var bare den og kraft igjen i bollen min, da var det ingen utvei..jeg så stygt på den og så litt lettere rett opp på min bedre halvdel som ikke var like tøff, ingen blekksprut der i gården nei....jeg grep blekkspruten etter...eh..kroppen? og kneip sakte igjen øynene mine...forberedte meg på det verste...jeg grøsser og får svake frysninger..før jeg tar en bit bog oppdager at det smaker litt gummiaktig og fiskeaktig og egentlig- ingenting...jeg kan ikke si at jeg blei skuffa, men jeg synes jeg var litt tøff som spiste noe jeg faktisk gruvet meg litt til og som faktisk ble kokt i hel tilstand..jeg tok enda en bit til etterpå...og det var egentlig ikke særlig mye å skryte av...litt lite smak for min del i grunn...men litt krydret og i en krydre tror jeg det kan være greit..

Her er det full action rundt bordet....stor suksess....:)

Søndag var det duket for reiselivsmesse...gratis penner og drops:) klarte også og få lurt med oss en del reiseblader....og jada...kjeeeempe interesserte! Fikk i alle fall lyst til å reise:) Det var mange spennende stands og reiselysten trengte seg veldig på...vi har jo heller ikke bestemt oss for sommerferie..riktig nok heller vi litt mot Thailand, eller Vietnam...men vi ser også på India som en mulighet..nå får vi se hvordan det blir det..må telle litt penger først også...de er det jo ikke så mye av for tiden, fordi en viss person avventer dette med jobb litt...når jeg ser det blir for ille skal jeg krype til Adecco og ta vikartimer på en eller annen shabby skole...

.....så du skjønner at helga har gått fort..i morra er det arbeidsdag og egentlig første forelesning i ett eller annet fag...mener det var det økonomifaget jeg meldte meg opp i:P Haha...jaja..hva gjør man ikke for studentbevis og billigere kollektivtrafikk?:P

Ingen kommentarer: