18.01.2009

Det gikk jo over all forventning..

Torsdag, jobbintervju..det gikk sånn passe mente jeg selv..jeg var bare inne i 20 min, men hadde egentlig en veldig god følelse, selv om jeg ble sånn passe skeptisk da det kom frem at dette var en heltid (noe som ikke gikk heelt fram fra annonsen) oooog dessuten skulle man jobbe kun kveld. De skulle ringe meg neste dag...

Fredag, da var jeg på intervju for en cafe som barista i starten, men deretter assisterende daglig leder og aspirerende daglig leder etc. Det gikk veldig bra og vi satt og prata løst og fast i litt over en time. Jeg fikk prøvejobbing med en gang og takket så klart nei.

Så ringer den første jobben meg og sier at jeg kan få jobben..jeg har aldri takket nei til en heltidsstilling for meg, men jeg føler den andre jobben kan være bedre for meg. Bedre arbeidstid og slikt. Har jo ikke fått jobben enda da meeeen....den er også 100% da...jeg får stå på og gi jernet så ser vi hva som skjer....

Så, litt nytt på jobbfronten, satser på at jeg blir værende i den nye i alle fall en stund så kryss fingre for meg..trenger meg virkelig en ny jobb..begynner å gå rimelig lei av min nåværende og føler en forandring hadde vært på plass. Også med tanke på litt nytt blod i nærmeste kollegiat.

Ellers - så var jeg på årsfest for OAS - uten å kjenne noen:P Ikke sååå gøy i starten, men klarte å mingle bra og klæsja meg på noen jeg hadde snakket såvidt med før. Det viste seg jo at det blei en real helaften med god mat og god drikke:P For å kort nevne...forrett, hummer i en eller annen saus med en
grei hvitvin.

Deretter var det hjortefraise med linser og tja, en fancy potet..litt lite smak, ellers veldig godt og mørt kjøtt...og god rødvin...

til slutt en spennende dessert, bestående av noe mørk sjokolade på marsipan, bringebær sorbet og tja, noe skummet sitron aktig...veldig fint og flott og greit godt..

Knæbba med oss ett par øl og tok bussen ned over ved midnatt..rota rundt i sentrum før jeg bestemte meg for å heller ta banen, som så klart var forsinket pga av noen tullinger som skulle bråke på banen..jaja...men kom med hjem, hel og like pen som da jeg stakk...det ble en bra kveld selv om jeg ikke helt følte meg såå høy i hatten, sittende alene på bussen...:P Men takker for gode sosiale gener...
Lørdag...bare slæpping..tv/film...(Disaster movie) - disaster??:P - ellers ikke noe som har skjedd, i morra skal vi forville oss til Sognsvann..uten vintersko og egentlig ikke særlig mye vintertøy. Skjønner bare ikke hvor alt sånn tar veien. Før var jeg utrolig godt rustet på alle områder..men nå er det heller labert...jaja...

Ingen kommentarer: