05.01.2009

Nerdefaktoren øker, Elisabeth presentere igjen TV-serier!:)

Da var det på tide å fortsette denne. Jeg vet at alle venter i spenning. Hva følger nå? Hva er neste? Det skal jeg da avsløre for deg i dette innlegget. Jeg vet at forrige innlegget skulle såkalt vært fra a-f. Men nå har det seg slik at jeg starta på en NY serie, på C, etter at jeg skreiv det forrige innlegget. Med andre ord er det da litt rot i systemet, men jeg tror nok det går bra...Forrige gang kunne du lese om: 30 Rock, Dead Like Me, Desperate Housewives og Fringe (har vel ikke glemt noen da?).

Chuck
Dette er en ganske morsom serie som jeg nettopp har begynt å se på. Det handler om nerden(!), Chuck, som jobber på en elektronikkbutikk. En gammel venn sender Chuck en e-post og i det Chuck åpner denne e-posten begynner ting å skje. Chuck oppsøkes av CIA, DEA, NSA osv. Med andre ord, her er det rikets sikkerhet det er snakk om. Dette fører til mange morsomme situasjoner...

En aldri så liten video:



Gossip Girl


Gossipgirilinsider

Jada..det er LITT flaut, men jeg følger da med på denne serien. Jeg har ikke lest noen av bøkene, men tror kanskje at jeg ikke går glipp av noe. Her følger vi Manhattans elite...de rikeste av de rike. Snobberi og luksus til tusen...helt grei serie...blir litt sånn dau underholdning..

TV.com
IMDB


Da må dere vente litt til neste gang....skjønner det kan bli litt mye å fordøye på en gang..:=)

Ingen kommentarer: