15.01.2009

Ei uke forbi..

..igjen.

Og den gikk som alle andre, fort..

Det har vel gått i jobb på dagtid..ellers rukket litt sosialisering og ja, ellers ikke særlig mye spennende i grunn som har skjedd...skal på ett par jobbintervju (så alle veit det) fremover så man preges litt av det å vite at man ikke vet...så litt spent, må innrømmes, men er ikke det noe de fleste av oss ville vært? Uansett - om jeg får de eller ikke, vites ikke...men greit å komme seg på noen intervjuer i allefall...blir jo mindre og mindre nervøs for hver gang...Minn meg forresten på at jeg ikke skal skravle så gææææli:P (lei tendens..sorry..)

Vell, sitter i min ensomhet på jobb!! (og - tenkes at jeg har tid til dette...) eller..? Tar jeg meg tid? Hva er tid? Hva er egentlig? Hm - later bare som om jeg er poetisk/kvasifilosofisk/dyp...meningsskapende..

Jeg sier ting uten å si ting..jeg går rundt grøten...det er tomt sier noen, jeg sier at jeg tror at sjansen er rimelig stor for man mangler noe, at det er overhengende fare for at....jeg vil estimere sjansen ....meget mulig at det blir tomt ja..

I helga skal jeg....a: julebord.....jada...jula varer helt til påske, også juleborssesongen!:P
b: på tur....c: regner med jeg skal på kino også..og kanskje d:se film e: lage en eller annen kulinarisk høydare på kjøkkenet..f: ......åpent...

Hm...hvordan avslutte...

Åpen slutt?

Ingen kommentarer: