24.08.2008

Dæ....Helga gjekk fort!

Det er vel første gangen, om man ser bort i fra sommerjobbing, at jeg ENDELIG har helg og faktisk må prøve å slappe av og bli "klar" til en ny uke med tidlige dager. Men jeg må si at helga gikk faretruende fort. Fredagen slutta jeg på jobb i halv tre tida...deretter møtte jeg Adela i byen for en liten kopp kaffe, som ble en øl i stedet...Etter dette spiste jeg og Espen på mongolsk resturant, jeg syntes det smakte kinesisk, bortsett fra at maten var litt sterkere...99,- for maten..grei nok pris, den lå dessuten sentralt til...flotte greier!:) OG maten var dessuten god! Så da kan man ikke klage...

Dette ble helgen med dyr mat, lørdag tuslet vi ned til Grønland og spiste...Espen fikk litt ekstra kjøtt på tallerkenen, i form av en stoooor, grønn larve, som så ut til å kose seg langt mer enn han som faktisk da skulle spise maten...ganske flaks at vi faktisk oppdaget dette...Selv om jeg må ærling innrømme at jeg kunne tenkt meg å sett reaksjonen til Espen OM han hadde spist larva...litt kvalmende og ekkelt - menmen..

Som om ikke det var nok - klarte en fugl å bæsje i hodet mitt. Jeg kjente at noe havnet i håret mitt, samtidig som en lettere fugl sang kra kra rett over meg. Det var da jeg skjønte hva som hadde skjedd. Nok ekle ting på en dag...lurte litt på hvordan resten av dagen skulle utarte seg om dette var standarden...

Innflyttingsfest var så satt til denne helga....det ble en hyggelig kveld med masse hyggelige mennesker og en tullete tur til Samfundet, for å oppdage at a: ølserveringen er stengt b: arrangmentet stenger om 10 min..så da tuslet vi til Fetter Mats...for å sitte der en liten halvtime...deretter tilbake til Samfundet, for å lure oss litt bak i kulissene og inn på en privatfest eller noe for de som da hadde jobbet på Studio 08. Ble litt lei og tuslet ut for å ta taxi hjem.

Dagen i dag...slapp slapp...samt ut å spise igjen. Møtte Mai på Fridays og "måtte" kjøpe en sandwich for å holde henne med selskap. Alle som kjenner til Fridays vet at porsjonene er rimelig store..og dette var ikke et unntak. Det resulterte i at det ble satt igjen en del mat på fate kan du si...menmen...grei frokost dog..:P

Lagde senere en gooooo biff middag...besto av følgende....
- flatbiff....marinert i chili og hvitløk
- spiant med hvitløk, lime, mynte, tomat og sesamfrø, snurret sammen i pannen..
- gratinerte poteter...:P Nam...


Nå er det bare ei uke til jeg kommer til å sitte her og si at uka og helga har gått fort...:P:P

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe,..man kan aldri IKKE spise på Fridays ;)