19.08.2008

In search of something..

Jeg mangler noe, noe jeg ikke helt kan plassere. Jeg er litt usikker hva det skal være..jeg har fått jobb slik at jeg kan betale husleia, jeg har en super samboer, det er ikke noe på det hjemlige planet som mangler....jeg har jo venner, det mangler vel heller ikke..eller...jeg tror kanskje at en del ble igjen i Tr.Heim, samtidig som noen kommer flyttende etter til Oslo, det liker vi...så - det er vel ikke helt det jeg mangler heller...dessuten har jeg jo mange supre venner her i Oslo også, og det tar jo litt tid før man blir kjent med folk også..kanskje er det bare jeg som ikke har tålmodighet nok til å vente?

Jeg tenker litt - er det DET jeg mangler? Jeg er usikker. Jeg prøver å sette fingeren på hva det kan være som mangler i mitt liv. Foruten det selvfølgelige som mer penger....og slike materialistiske ting..jeg har allerede konstatert at jeg burde trent - så kanskje det mangler litt, eventuelt en stor smule trening?...jeg har begynt å sykle til jobbe (begge dagene jeg har jobbet:P)..det hjelper vel antageligvis på en vakker dag. Null godteri, brus eller usunne ting i ukedagene..det hjelper vel også sånn etterhvert..selv om jeg måå innrømme (etter et stort press fra samvittigheten) at jeg faktisk spiste 4 stk M i går. Det var veldig godt, men endte med å kaste inn på rosiner i stor stil for å kompensere opp for denne usunne akten. Så, trening kan man vel alltids få til litt mer av. Men er det DET jeg mangler? (uten tvil ja...men har klart meg uten en periode også:P).

Er det noe frivillig jeg mangler? Er det Quak!2 eller KISS 2? (bortsett fra at jobben min består i å gjøre akkurat det samme som på Samfundet, bortsett fra at jeg faktisk får betalt for det..:P Så da klager man ikke..men jau..jeg innehar en ånd..en dugnadsånd..denne ånden, eller flammen (herregud her blir man både full av klisjeer og ordspill)....brenner inni meg..Herregud...delete delete...Men uansett, poenget er vel at jeg liker å hjelpe til litt..nå skal jeg finne meg en eller annen festival eller noe annet crap, som kan utnytte flammen inni meg:P Eventuelt, jeg kunne meldt meg som frivillig til en koselig ting..ble jo for sen for Øya..angra på at jeg ikke hadde meldt meg mye tidligere..neste sommer tror jeg nok jeg skal det...:P Om jeg da ikke er på tur..

Jeg har lyst til å reise..kanskje det er det jeg mangler..kanskje man bare ikke har kommet inn i no rutine og rett og slett er vant til at det skjer ting, og når det blir litt roligere så klager man og føler noe mangler. Kanskje det er DET jeg mangler?

Ikke vet jeg..dette ble mange fabuleringer, tviler sterkt på at særlig mange leser dette..kanskje Janne som er flink til å stikke innom..og noen andre tullinger som finner veien...:P

Vel, jeg gleder meg uansett til lørdag, da skal det festes=)= )Innflyttingsfest...HURRA=)=)

Da skal jeg avslutte dette sørgelige kapittelet og heller ta en liten middagshvil:P

Ingen kommentarer: