25.08.2008

Endelig fått PS på maskina også...*puh*

Endelig...får vel sette meg ned en dag å mekke på ca 1500 bilder fra sommerferien...må jo skrive ut sjiten også..det er litt tungvint, men er jo moro når bildene endelig kommer seg i et album og man kan sitte med resultatet i hendene..

Mekket sammen to bilder fra Cuba ....


Må vel sette meg litt mer inn i CS3...hadde jo CS før, så litt nice med en ny og oppdatert versjon. Skulle likt å fått tegnebrett og noe annet stæsj også..hadde vært moro å fått tak i...må vel på Eplehuset eller no i den duren..

Velvel..har dessuten klart å pådra meg en forkjølelse, så sitter her og snufser..eller snørra renner, jeg prøver fortvilt å snufse, men mislykkes..til en viss grad, jeg tror jeg må snyte meg..:P Bare så du veit det ass! Skikkelig bra informasjon, ikke sant:P

Uansett - da var det jobbings for alle penga..og litt sosialisering, skal se at denne uka går like fort som den forrige gett...tuddelidu!=)

Ingen kommentarer: