05.08.2008

O'trivelige? trødelag.....

Da har man rota seg nordover i mangel av noe annet fornuftig å gjøre (jobbsøking og diverse)..greit å flykte fra litt ansvar mens man kan..

Kjørte oppover lørdagskveld og kom til Klæbu, hvor den bedre halvdelen er stasjonert while working at Torget, type på morraskvisten...så, 2 netter der, før turen gikk til Meråker. Fikk tak i godeste Anna og satser på å skravle litt sjit i kveld med henne...deretter går nok turen tilbake til Trondheim og Klæbu allerede i morgen..selv om min mor mente jeg burde klippe plena..Jeg kunne selvfølgelig gjort det, bare å gi meg en plenklipper det!

Sitter her og venter på en telefon som aldri kommer, aldri moro å vente, vente....vente litt til på slike ting...spesielt ikke når det er en viktig telefon..ja, jeg venter på svar på en jobb..kryss fingre no da folkens!

Ellers - sol her oppe, men pissekaldt uansett. Lur som jeg var, pakket jeg to stk shorts, og en bukse, ett par sko og ett par sandaler (hvilket betyr at jeg trenger nye sko, siden disse er følgelige gråe og svarte)...de passer ikke sammen med klærne *krise*..ingen jakke og en tynn, tynn bluse, nå skal det sies at den var LANGarma..eller vent litt..tre kvart..men det telles vel?

Uansett..min far har da fått en trådløs router..så nå kan jeg faktisk sitte på verandaen og surfe på nettet...herlig...det har jeg savnet..altså trådløst nett, ikke det å sitte ute, selv om jeg må innrømme at jeg liker å sitte ute på verandaen..

Da var de nok preik for denne gang...sleng gjerne inn en kommentar om du ikke har noe bedre å gjøre:P

Ingen kommentarer: