28.09.2008

Party party...Paul Van Dyk...


Bildet er hentet fra clubbing.no


Første tranceparty på hvem vet hvor lenge..det var svett og helt for jævlig, maktsyke vakter.....de gikk også tom for vanlig øl, men alt i alt, var det veeeldig bra=) (vanlig øl=Hansa, uvanlig øl var da noe så uvanlig som Corona....). Fant noen fantastiske bilder på nettet også...(det var veldig varmt så jeg ser ikke så veldig sjarmerende ut, men men..moro var det).

Skulle gjerne hatt noen flere gode gamle kjente, han spilte såvidt "Nothing but you", men måtte slutte av akkurat i den tiden, men mye god trance, så jeg klager absolutt ikke...håper det kommer flere store navn på plakaten i fremtiden..kunne f.eks godt tenkt meg Buuren...!

Formen i dag er også mer eller mindre upåklagelig, det eneste jeg klager over er at det er søndag..men samtidig så betyr det at det ikke er lenge til ferietur....og at det snart er bursdag og jul..og ja, jeg skreiv jo tidligere at jeg gleda meg til PVD, og gjett om det innfridde...jeg ser at mange har klaga litt, og joda, det var en del å sette fingeren på, men man må nesten bare ta det som det er og heller gjøre det beste ut av det. Man har ikke noe igjen for å klage i alle fall..jeg sto helt forrest, som du kan se av bildet, svetta og dansa..drakk litt øl og kosa meg verre...:)

clubbing.no

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nothing but you, e itj den den der dem søng på norsk? Herlige bilda ;)

Elisabeth sa...

"norsk" ja..hu som søng e itj norsk mæ bekjent...men stimmt!