16.11.2008

.....overskrift?

...egentlig så har jeg ikke noe særlig på hjertet. Jeg har ingen morsomme kommentarer på lager eller små anekdoter...

Befinner meg for tiden i Meråker - inneklemt blant fjell og dal - Her er det pent lite som skjer, det har ikke komme snø, det er ikke sol, det regner, det er ja, som vanlig, just another weekend.
Jeg savner søndagsåpen Bunnpris, jeg savner lyden av bussen som ruller forbi ett par ganger i timen, jeg savner t-banen..jeg savner Oslo?? Nei? Kan det stemme?

Jeg må klype meg selv i armen? Kan jeg virkelig savne stygge Oslo? Er det tilfelle? Det kan vel ikke være. Men noe er det i alle fall. Jeg liker å være hjemme i to dager. Kanskje toppen tre. Til jul har jeg virkelig slått til og skal frekventerer bygda i hele 5 dager...:P Ja, det er sannelig ikke til å tro og man må virkelig riste på hodet av denne galskapen.

Uansett....dette ble litt vissvass, men er det ikke slik et blogginnlegg skal være? Ofte er hjernen min og tankene mine vissvass også...dette resulterer da i, heller meningsløseinnlegg.

Jeg ser på ski. Bla bla bla. Bra gli. Hurra. Men - jeg gleder meg, i år som alle år, over skisporten. Jeg hater fotball og gleder meg til skisesongen begynner for fullt.

Nå er det også x-antall dager til jul. Jeg burde vel starter på julegavene. Det er ikke såå mange som skal få gave, men noe blir det uansett.

Nei, nå skal jeg ikke oppholde deg mer....

Ingen kommentarer: