14.11.2010

I beste velgående...

Nå har vinteren sneket seg inn på oss, men om det er samme greia som i fjor, kommer ikke snøen før etter jul. Spesielt her i nede i sentrum (velvel, jeg regner i alle fall Carl Berner som sentralt).

Hva har så skjedd i det siste i mitt liv? And here it goes...
I helgen hadde jeg koselig besøk fra Meråker - alltid hyggelig med litt slekt på besøk. Fikk elgsteik også...eller, det vil si, jeg fikk gleden av å tilberede elgsteik avec. Det ble ovnsbakt fennikel, sjysaus (med en dæsj fløte), fløtegratinerte poteter, en soppstuing (som om vi ikke hadde nok tilbehør fra før) og til slutt baconsnurrede rosenkål. Litt rødvin i glasset gjorde dette til en god fredagsmiddag=) Klager ikke når man får servert elg i allefall, det er ikke hverdagskost her i gården.

Ellers tusler og går dagene. Det går for det meste i jobb, øving til julekonsert med KORET og...ja, prøver også å være litt sosial..

Forøvrig er det snart duket for bursdagsfeiring. To på rad, først min 20 - årsdag, deretter blir bedre halvdel faktisk 30! Og det er jo så klart JEG som er engstelig for dette og som tenker på dette. 30 30 30 30 30...da er man jo faktisk litt gammal. Espen derimot, ofrer ikke dette særlig mye tankevirksomhet, heldigvis har han en som tenker på det for minst to! Krisemaksimering, verdens ende...osv osv.

Vel vel...er vel ikke til å unngå dessverre, selv om man noen ganger skulle ønske at tiden kunne stå stille, eller gå litt saktere.

Hadde vel egentlig ikke så mye på hjertet som jeg trodde. Får prøve å oppdatere litt oftere. Det er jo ikke mangelvare på ting jeg vil formidle. Mye på hjertet som alltid.

Enn så leng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey i am suuper boy