23.11.2010

O'herlige kaffemaskin:)


Endelig har vi også kjøpt oss kaffemaskin, om ikke den lekreste på markedet, så funker den i all fall veldig bra=) God kaffe ble det også. Og det å slippe og trakte kaffe, klager ingen over=) Genialt spør du meg.

Etter helgens fatale nattbusstur har det da blitt a: ny lommebok på meg (samme som den gamle, kan jo ikke slutte trenden!) og b: ny mobil=) Yess da..en skikkelig grepa en, Samsung Galaxy S. Android! Så nå kan møkkafolka kose seg med min gamle, hadde de robbet meg i dag, hadde de fått en langt bedre og dyrere mobil! Haha....Har også besluttet at jeg skal ha en "fest/utpåtur" mobil, siden nå dette skjedde. Samt safe og henglås på veska. Kanskje vel i overkant, men man har jo bittert fått erfare at det er mange slemme og uærlige folk der ute. Nå får jeg se om jeg får igjen noe på forsikringen for dette kalaset da...

Samt en hyggelig bursdagsmiddag med biff, fløtegratinerte poteter, sjysaus og asparages, akkompagnert av et glass rødvin. Det var en fin fin avslutning på dagen. Gavedrysset lot vente på seg, men store deler av mobilen var gave og jeg fikk gavekort på nytt kompakt kamera, samt masse vin og annet:) Klager ikke. Men det er jo ikke som å være 5, for å si det på den måten. Og ja, dette var den bortskjemte og materialistiske meg. Jeg kan vel ikke legge den under en stol heller....jeg liker vel enkelte ting, selv om sofaen og stuebordet ser ut som de har vært igjennom en eller annen krig:P

Og jeg har også tid til å skrive dette på jobb..hmm....her får jeg bare tilføye at ja, nå har jeg planlagt neste time og er i god rute. Samt at jeg kan touchmetoden, så det tar meg ikke lange stunden og skrive noen velvalgte ord på bloggen min.

Enn så lenge=)

Ingen kommentarer: