30.11.2010

Syk og "svak"...

Jeg vet ikke om man generelt sett blir svakere av å være syk, kan ikke tro at den allerede svinnende muskelmassen blir enda mindre eller at den svinner hen raskere av den grunn.

Uansett - dette er det jeg tygger på om dagene...
Ikke spesielt spennende...men nå har jeg faktisk hatt feber i snart ei uke i strekk, og attpåtil har jeg klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse. Så hu her har vært hjemme fra jobb i dag og ligget under dyna på sofaen. Det blir vel feil å si at jeg har knasket Ibux...men at noen har gått igjennom systemet den siste tiden, er sant. Nå skal jeg prøve meg på jobb i morra, feberen er ikke helt borte, men satser på at litt god søvn og litt mer "knasking" hjelper. Forkjølelsen er det ikke noe å gjøre noe med, den må nesten bare gå over av seg selv. Note to self: nye sko! (føler jeg gjentar meg selv på en eller annen måte....:P)

Det eneste "morsomme" med å være syk er at man sløver, og når man sløver så kan man se mange serier. Så nå har jeg begynt på "No Ordinary Familiy". "The Incredibles" i live versjon. Helt OK. Har bare kommet til episode 5. Uansett....tror den går på TVN eller no i den duren. Syntes jeg så reklame for den her om dagen.

Så bank i bordet (bank bank), nå må feberen stikke til sjøs, sånn at jeg slipper dens nærvær.

Testet jobb i går, med null stemme og feberfantasier:O) Kanskje ikke de villeste fantasiene, men fantaserte om sofaen i alle fall. Hadde også utviklings-samtaler til klokka halv seks, så var ikke hjemme før seks. Og da flata man bare rett ut og fant frem vann og Ibux.

Ojoj...litt klaging er vel lov? Det er vel derfor man har en blogg også. Som tja - tre fire personer leser. Men da når klagene i alle fall ut til en liten del av Norges befolkning. Snart kan jeg snart tjene penger på bloggen min. Fri Ibux til folket! YES!

Ingen kommentarer: