19.05.2008

The grass is always greener on the other side....

Tok meg en liten tur rundt omkring og tok noen bilder, du kan se noen av dem her på denne siden: http://www.flickr.com/photos/lovebox/

Det må sies at det er utrolig tungvint å legge til bilder på denne siden, det må jeg ærlig innrømme. Jeg skulle likt å sett at det var en smule mer lettvint. Men men - sikkert ingen vits å klage på dette. Uansett, jeg sliter litt med det. Det ble noen grønne bilder og noen bilder av akkurat det samme som jeg har tatt bilde av før - jeg tror kanskje jeg burde gå en ny runde, i stedet for å traske rundt i det samme området gang etter gang. Uansett - bare moro å ta med kamera ut en liten tur, sette seg i en park og myse mot sola (og prøve å unngå den utrolig sure, kalde, ekle, fæle, horrible, slemme og ja, nevnte jeg kalde vinden). Flere bilder kommer etterhvert, men du kan se dem på Flickr siden min (link finner du øverst)

Ingen kommentarer: