13.05.2008

What happens in Vegas - anmeldelse!

What happens in Vegas!!

Det første du kan gjøre er eventuelt å se traileren!

Skal vi se, hva skjer så i Vegas. Jo, kjærlighetssorg og sorg over en mistet jobb fører to vidt forskjellige personer sammen i Vegas. Det hele ender opp med et giftemål og en hel del penger. Videre må disse ulykksalige nygifte jobbe med sitt ekteskap. Det fører til en hel del konflikter, utspekulerte triks og en del komiske situasjoner....

Filmen var ganske langdryg og de kunne med hell avsluttet den ganske mye tidligere, men det ser ut til at den har gjort det greit på norske kinoer og flere av de som har sett den likte den godt. Men jeg vet ikke helt, jeg må ærlig innrømme at den var helt grei, det var grei underholdning, jeg lo ett par ganger, jeg fikk tårer i øya på ett par steder, men dette var ikke noe eksepsjonelt for denne filmen som helhet. Den gav meg ikke særlig mye mer enn det overnevnte. Filmen er veldig forutsigbar, den er flat og storyen er ikke ny. Du føler at du har sett det samme tidligere. Filmen har fått svært dårlige kritikker og jeg må ærlig innrømme at jeg skjønner hvorfor. Det går lenge i mellom en god komedie fra Hollywood-crap-land. Denne var intet unntak og skiller seg ikke særlig ut, men er nok en samlebåndsfilm som kommer til å vandre hen uten å ha gjort uopprettelige inntrykk hos oss seere.

Er du dog ute etter lett underholdning, litt klisjefylt romantikk og har 1 time og 40 minutter og kaste vekk, så synes jeg du skal rote deg på kino. Men om du stoler på meg, så ser du heller "Be kind, rewind". Det er kanskje en av de morsomste filmene som har blitt produsert så langt i år.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, då nøye eg meg me å lasta ann ner å går ikkje på kino å ser ann:P

Elisabeth sa...

Nei, ikke gjør det=) Last den ned du..nei, uff - skreiv vi det på nett? Oj, hjelp, nå kommer de og tar oss...!

Anonym sa...

ææææ, delete delete delete! ;)

Elisabeth sa...

Hehe....har du fått noen på nakken eller berga du? Har ikke hørt noe enda..så regner med de ikke vet at jeg laster ned noe (nei, der sa jeg det igjen..)*slenger seg på delete knappen hun også*;)