14.05.2008

Jeg liker ikke å høre om reisene til folk jeg!

Å skulle virke veldig engasjert når venner og bekjente (slekt o.l.) skal fortelle fra turer de har vært og du sitter der og det eneste du har lyst til er å reise langt mulig vekk, helst til det stedet de forteller om.. jeg synes absolutt ikke det er noe gledelig med det å høre om folk som har vært her og der eller folk som skal hit og dit. Jeg liker såklart å fortelle folk at jeg skal hit og dit og jeg liker også å fortelle folk at jeg har vært her og der, og slik var det der. Jeg lurer egentlig på om folk synes det er like bedrittent å høre på meg fortelle om ulike reiser o.l.

Jeg skulle gitt ganske mye for å bare pakka bagen akkurat nå, satt meg på første plass til ett eller annet sted og bare fått tankene på noe annet.

Jeg liker ikke å høre om turer jeg.

Jeg blir tullete, river meg i håret og teller de få kronestykkene jeg har og konkluderer nok en gang med at jeg er blakk og at jeg ikke hadde kommet meg lengre enn Finse (minipris på NSB om jeg er skikkelig heldig).

Faen!

Ingen kommentarer: