11.02.2011

Back in Oslo

Da var jeg endelig tilbake, eller endelig og endelig. Denne oppstartsuka på nettjournalist-studiet har vært veldig innholdsrik og lærerik. Gleder meg til å ta fatt. Vi har allerede fått den første oppgaven, så nå gjelder det..:)

Må beskjedent si at jeg er glad for at jeg er rimelig kjent med pc og ulike program, det er greit å ha litt datakunnskap når man går på et slikt studium. Har fikla med Premiere og ulike publiseringsverktøy, men må si at jeg raskt ble storfan av Premiere=) Har litt lyst til å investere i et realt filmkamera og øve øve øve øve...Moro=)

Vi har gjort masse rart, dere har jo fått med dere litt av dette. Båttur til Helligvær, trivelige folk, hyggelig avslutning i går osv osv.

Har vel ikke så mye mer interessant å si om denne uka, har jo vært rimelig flink til å a: blogge b: poste en drøss med kommentarer på Facebook. Jeg er ikke sååååå ivrig til daglig, men ja, det ble kanskje litt vel mye. Ikke alltid like lett å begrense seg selv.

Nå skal jeg øve på å lage videoer, jeg skal øve på å begrense bruken av pynteord, korte ned setninger. Det viktigste først..fyllord, som jeg dessverre er sååååååå glad i, kan jeg vel egentlig bare pakke under senga og ta de fram når jeg skal poste blogginnlegg. Da er det lov med svulstige innlegg dekorert med de finurligste ordene man kan finne. Det er også moro å finne på egne ord og begrep. Jeg vet ikke om jeg egentlig pleier å gjøre det, men uansett.

Ok..enn så lenge. Nå skal jeg nyte en helg før det er ei uke med jobb....så kommer vinterferien:) Klager ikke. Lurer bare litt på hvor ferden skal gå. Har ikke bestilt noe. Kanskje vi ender opp med ei langhelg en eller annen plassen. Frister litt med noe litt varmere enn Berlin.

Ingen kommentarer: