20.02.2011

Helg, vinterferie. You name it!

Da er det endelig litt ferie igjen her. Den skal nytes. Og det er jo heller ikke lenge igjen til påske. Jeg synes denne delen av skoleåret er ganske OK. Ikke bare for at det er en del ferier og fridager innimellom, men fordi vinteren begynner å gi slipp. Det begynner å bli lysere, lengre dager og litt varmere. Vel, ikke akkurat i skrivende stund, men på generell basis.

Har ikke lagt noen spesifikke planer for vinterferien. Vi har vært litt trege på tasten og har bare kommet så langt som å finne priser på enkelte destinasjoner. Mulig det blir Dublin, men noget usikkert for øyeblikket.

Det som er sikkert, er at vi skal på konsert med Band Of Horses i Spektrum i kveld. Gleder meg. Har hatt lyst til å høre dem en god stund, var kanskje litt mer fan før, men alltid hyggelig med koselig musikk og konsert. Det blir dessverre litt for lite konserter. Men det er jo opp til en selv å gjøre noe med det. Denne sangen er ganske koselig...:)
Ganske OK musikk ja:) Håper de spiller denne. Har også ett par andre favoritter som jeg håper kommer. De har jo ikke så mye materiale, så sjansen for at go'låtan kommer, er stor.
Vi har også fått noen rimelig fine plasser, greit å ha noen som kjenner noen:) Det liker jeg.

Skal også teste Vognmand Nilsen for første gang. A la cartè menyen ser rimelig lovende ut, så jeg er spent og satser på at godt måltid akkompagnert med litt godt i glasset:) Anmeldelse kommer på min andre blogg..så følg med på: http://elisabethskitchen.blogspot.com/

Konsertoppdatering og restaurantoppdatering kommer:)


Ingen kommentarer: