23.02.2011

Fullstendig mangel på gode etiketter!


Jeg fant nettopp ut, eller nettopp og nettopp, at jeg ville ha en oversikt med etiketter eller labels om du vil, for å gjøre det litt mer lesbart og oversiktlig. Men, det fungerer ikke når etikettene mine er:"bah, møkkamenn, lønning, kjedelige stikkord....". Du skjønner tegningen. Så fra nå av, i fra dette øyeblikk av, erklærer jeg herved at jeg, Elisabeth B Normann, skal bruke bedre etiketter når jeg skriver innlegg.

Hadde det vært en rød snor, så skulle jeg klipt over den.

Forresten har jeg vinterferie. Forresten har jeg glemt å legge ut bilder fra konserten. Forresten kan du gå inn på matbloggen min, elisabethskitchen.blogspot.com og lese om opplevelsen på Vognmand Nilsen. Veldig hyggelig sted forresten:) Les mer der!

Forresten så slutter jeg av nå.
_____
Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: