06.02.2011

Student - igjen?

Jada, det er helt sant. Jeg skal studere igjen. Har litt mer motivasjon også denne gangen, det handler vel kanskje først og fremst om at jeg har valgt et studie som virker spennende. Kontra GLSM:P Reiser oppover til Bodø i morgen og skal være en uke der. Tilholdssted: Bodø Vandrerhjem og UIN. Spennende. Lurer litt på hvordan det hele går. Lurer litt på om de som skal ta faget er sånne super journalister eller om det er noen som er som meg. Som har jobbet litt freelance (minimalt), har praksis fra avis og er veldig glad i skrive/ta bilder. Time will show som de sier.

Så langt virker i alle fall pensumet veldig overkommelig og greit. Kan en del av det før ser jeg. Har jo studert medievitenskap og er en aldri så liten nerd. Samt at jeg tar mye bilder. Bildedelen ser jeg ikke særlig mørkt på, videoredigering kan bli spennende og interessant, samt ganske nytt, jeg filmer ikke særlig mye.

Lurer også på dette med intervju, har gjort noen, men det skal bli spennende å lære litt mer om teknikker osv osv.

Så, du hører i fra meg om en liten uke, da har jeg fått litt bedre innsikt i hva det huleste det er jeg har begitt meg på.

Nå må jeg bare finne ladere og andre nyttige ting!

OG PS: Minn meg på at jeg må kaste ut juletreet FØR det begynner å drysse neste år!!!

Ingen kommentarer: