10.06.2009

Creative - igjen..:) og litt oppdatering..

Ikke sååå mye å si da..skal legge ut bilder fra Tyrkia snart...

Var forresten ute på Hovedøen i går...hyggelig hyggelig:) Dessverre var det a: kort båttur b: etter en halvtime overskyet som aldri før. Men hyggelig uansett....hjelper med koselig selskap også, selv om solen lot vente på seg.

Ellers er det arbeidssøking det går i, prøver å søke litt per. dag..ikke særlig motiverende i det hele tatt, men men..må jo...planen er å få fast til høsten, akkurat nå har jeg ikke så mye tid til jobbing da jeg skal reise til Meråker neste uke og uken etter blir jeg borte i 3 uker...så, etter 13.juli er jeg klar for fast jobbing. Håper det ordner seg etterhvert en eller annen plassen. Ikke så spennende å være arbeidssøker, sånn at du vet det!!!

Har også vært litt kreativ igjen da..

Oslo BY night by ~meliz on deviantART
Dette ble tatt i novembe i fjor fra rekka på Danskebåten...likte fargene, selv om jeg så klart har endret litt på dem også....dagens lille quiz, finn navnet mitt i bildet...

Prøver også å være kreativ i matveien, hva skal man ha til middag...ikke noe i fryseren som frister så hva skal man lage..tenkte kanskje noe spicy suppe av ett eller annet slag, men så må man jo kjøpe så masse rart attåt, så var det jo dette med å prøve å bruke det man har, spare penger og slikt (for når man har ferie, selv om lønna kommer i morra, så har man jo ikke så mye inntekt, og da har man jo ikke råd til å kjøpe det "attåt"), derfor blir det sikkert ett eller annet rot fra fryseren. Den må jo spises ut av den også....

Så, nå er det onsdag, i morra er det torsdag, duket for jobbintervju(jada, det skjer jo faktisk noe på jobbfronten...), kryss fingre og tær..deretter freeedag...da blir det grillings så lørdag er det duket for SINGSTAR fest her...:) Da må du bare finne frem sangstemmen, for da skal vi synge av full hals...ingen prestasjonsangst er nødvendig, du havner ikke blandt kremen av norske sangere..så slapp heeelt av:=)

Peace out fra meg her i sofaen...:)

Ingen kommentarer: