04.06.2009

This is me being creative!:)


starPARADISE by ~meliz on deviantART

This is me being creative...

Prøver så godt jeg kan innemellom...disse bildene hang faktisk på en morsom liten butikk på Grünerløkka, så har jeg bare tuklet litt med dem.. Det så mer ut som gamle, slitte bilder fra ett eller annet Allers eller noe fra 50 tallet..eller kanskje enda tidligere...Likte godt fargene i alle fall...vurdere evnt å ha to ulike farger på den "snurretingen"...menmen.

Ellers, lite som skjer, rekker jo å skrive maaaasse i bloggen for tiden. Skal legge ut bilder fra Tyrkia etterhvert. Må bare sette meg ned og føre de over på PCn. Litt tiltak noen ganger, veldig enkelt å bare la de ligge på kortet også, selv om selve overføringsprosessen ikke er særlig vanskelig:P

I går hadde jeg en sosial dag..flotte greier for et sosialt vesen som meg..og kanskje ordner det seg med en hobby også...det får man krysse fingre for...:) Uansett...i dag blir vel ikke like sosial av seg, skal vel få ned noe frokost, før jeg må søke ett par jobber....(les: lærerorienterte jobber).....ønske at solen skinner og forbanne værgudene for at den ikke gjør det...så må jeg komme meg på biblioteket og hente to filmer..(to norske faktisk; De usynlige og De gales hus....). Så oppe i det hele vurdere jeg kanskje kino...jeg må vel finne mange gratis aktiviteter fremover også...ble spurt om å jobbe i helgen, men kunne dessverre ikke..så jobbing er det ikke såå mye av akkurat nå...men unnskyldninger: Jeg HAR sommerjobb!! Jeg skulle jo praktisk talt vært ferdig på Høgskolen i ÅR! og ikke i fjor...ikke min feil at jeg blei ferdig ett år før og fikk innpass og hadde studert tidligere osv. Håper bare jeg på ett eller annet stadium får behov for dette.....That it pays off....har ikke lyst til å føle at jeg har studert 1,5 år psykologi uten grunn heller...noe må man jo få igjen. Vel nå er det på tide med litt mat....så skal vi se hva som skjer...regner med at det kommer en eller annen oppdatering i løpet av morgendagen også..så da får du jo vite hva som har skjedd...

Hva folk har søkt etter for å finne bloggen min (i det siste).
- øverst troner "Kirkeklokker og høymesse.." Her peker google ut bloggen min som den 3.mest relevante siden..og det som er overskriften på mitt innlegg.."Kirkeklokker - satans verk". Kanskje ikke heeelt det de lette etter..
- på andre plass (ca). Her er de tydeligvis noen som har litt stalker tendenser som vet at jeg jobber/jobbet for OAS og likegjerne har søkt "Elisabeth OAS". Og jada..her finner de også siden min..
- til slutt......eksamensvakt, barnesjokoladekake og stilongs...Sier kanskje litt om mine søkeord?

Ingen kommentarer: