18.06.2009

Sa jeg forresten...

..at jeg har fått meg jobb...

Fikk som kontaktlærer på 1.trinn et stykke unna Sandvika i Bærum. Så nå blir det pendling for alle penga fra høsten av, men det går nok helt bra. En liten halvtime holder man alltids ut. Var nok litt sent ute med å søke, med tanke på at det allerede er skoleslutt og ting må komme på plass. Så det ble litt første og beste, men tør ikke håpe på flere positive svar, med tanke på at jeg har vært på 2 intervjuer fot 3 stillinger og ikke hørt noe fra andre skoler. Føles veldig merkelig..men samtidig skal det bli veldig godt å vite hva som tikker inn hver mnd på konto også. Men igjen, jeg har vel også gjentatte ganger uttalt at jeg ikke er noen ni til fire person, så det skal bli spennende å se hvorvidt jeg trives med jobben. Men nå skal jeg gi det en sjanse, blanke ark og nye impulser og fargestifter tel. Selv om jeg ikke har snøring på hvordan 5-6 åringer helt tenker. Men, DET lærer man vel fort nok. Jeg tenker jeg får utløp for litt "mase mase passe på"...klær må henges riktig, sko skal settes på rett plass, sommerklær, vinterklær, regntøy, støvler og så videre. Men jeg er kjent som flink til å mase, så dette skal vel ikke by på store problemer. Ellers når det kommer til undervisningsbiten kreves det helt andre ting enn f.eks i 10.klasse....(evnt trinn som det jo heter for tiden..)..

Så...fra og med 1.august..

Trodde ikke jeg skulle få bruk for lærerutdanninga mi i år heller, men santen tok jeg feil...:P Jaja...nå får vi se hvordan dette kommer til å gå...jeg kommer vel til å holde dere alle oppdatert. Regner med dere bare døøøør av spenning. Hvordan vil hun klare seg, kommer dette til å gå bra, kommer barna faktisk til å lære noe?:P

Dette innlegget skulle egentlig være en linje og jeg kunne vel egentlig stoppet med den første linjen. Inspirasjonen er ikke helt på topp. Om dette skyldes at jeg er sulten, eller at jeg sitter ubehagelig, eller at det er kaldt og dårlig vær ute, vites ikke.

Kan også nevne at jeg er i Meråker. Min kjære far fyller faktisk 60 år søndag...i morgen kommer min kjære oppover....og så blir det hyggelig sammenkomst på lørdag..:) Fine greier. Meråker er vel ved sitt vante jeg. Ikke særlig mye action med andre ord...men nå venter frokost og en aldri så liten dusj, samt en kjapp tur over gränsen til Storlien for å handle øl og godis...:)

Ingen kommentarer: