13.06.2009

jajaja.....

Da varre lørdag igjen gitt..prøver igjen å arrangere en liten get-to-gether-in-the-name-of-Singstar- men vi får se...håper på et oppmøte som fordobler forrige helgs..det vil si, kommer det to personer, er vi på god vei:P ikke så lett å få ting til å klaffe alltid..menmen...gir jo ikke opp for det..

Denne uka var duket for søking på jobb, litt intervjuer og ja, ellers pløyde meg gjennom de to siste sesongene av AMNT. Så må jeg finne meg noe annet å se på nå da...til mandag og tirsdag...så blir det Meråker onsdag til mandag...deretter...*grøss og gru* er det bare å pakke kofferten til England. Kan ikke si jeg føler meg svært klar for det..menmen...det må vel komme før eller siden, eller så ramler realiteten i huet på meg på Gardemoen kl 10.00, 23.juni 2009. (mest trolig er det vel noe sånn som skjer...vedder på at jeg til og med kommer til å grine...faen ass..)

Nå er det på tide å komme seg opp av sofaen, har sitti her og kjeda meg siden, kem veit ka. Min bedre halvdel er møkklei og sinna på WOW fordi han ikke får til en ting han har sitti med like lenge som jeg har sitti her og kjeda meg, ja, kem veit korr leng....:P:P

Sola skinner faktisk, burde vel egentlig vært ute..men....nå får jeg bare klage på at jeg aldri er ute i sola eller noe....jaja..sånn kan det gå. Man kan vel ikke skylde på noe annet enn egen latskap.

Dett var dett....sjekk ut meliz.deviantart.com :)

Ingen kommentarer: