14.07.2009

Back to normal...

Da var det tilbake til normalen, om normalen består av å kjede seg, ha ferie og ville reise....

Kom hjem i går kveld etter etter nesten 12 timer på farten....det var utrolig godt å lande på Gardermoen, samtidig som det også var litt rart å slippe fra seg alt ansvaret og bare sette seg på flytoget..

Har vel og gitt uttrykk for at jeg har savnet å lage litt mat, så slo til med stekt biff, marinert i litt ymse krydderier og pitabrød, salat samt div. tilbehør...ikke så dumt..:) Utrolig godt å treffe bedre halvdel igjen også....regner med den andre halvdelen også følte det på samme måten...

Ikke særlig mye som skjedde i grunn...

Dagen i dag....saaaaakte, kjedelig, MEN sol:) Klager ikke på sola i alle fall...våknet klokka ni, så tv, spiste frokost, så litt mer TV, ryddet faktisk i papirer og fikk kastet en hel del. I morra tenker jeg at jeg skal rydde litt mer i skuffer og skap og se om det er noe som kan gå dunken....Deretter..tuslet ut på butikken og handlet mitt......fløtegratinerte poteter, ovnsbakt laks med mozzarella og spinat/brokkoli grateng....ganske ok middag....

Aah.....så forresten denne filmen...Coraline....basert på Neil Gaimans bok med samme tittel, kan forøvrig anbefale filmen. En litt annerledes, voksen, animasjonsfilm...her kan du ta en sniktitt..


I morra venter tv, film o.l. før Frognerparken på kvelden..må få gjort unna litt praktiske ting og slikt også...levere papirarbeid fra Oxford, få printa noen bilder....lese litt om 6-åringer:O) Kan ikke skryte på meg at jeg vet såå mye, men jeg har tålmodighet og er flink med barn, så tror det hjelper en del...men kjekt å lese seg litt opp når det kommer til utvikling, psykololgi og slikt...må vel også finne litt inspirasjon til hva man kan gjøre og slikt, men regner vel med at mye er sånn "ikke gjør slik, gjør sånn, husk sånn" osv...er litt spent på hvor mye arbeidsmengde det blir o.l. også......spent på å starte, både gruer meg og gleder meg:) Etter sommeren fikk det mersmak å jobbe med litt eldre, så neste år søker jeg kanskje meg på u.skole, evnt tar opp litt mer fag og søker meg til vgs...vi får se...evnt om jeg gjør noe heeelt annet...reiseleder kanskje:P hahaa.....itj så lett...

Da så..da var det senga her i gården....lese litt og deretter sove i egen seng..uten romkamerat..eller ...ja...dere skjønner:P

A looong day here in Oslo...TV, more TV and TV...watched Coraline, and enjoyed it very much:) Can recommend it! Hoping someone that is not Norwegian reads this post so this English is good for something....if not, it is could for me to write some English as well, the written English tends to be a bit forgotten when not practiced. And it was not perfect before....soo, you do the math:P Want to travel again, so hopefully...SOOON and very sooooon:) Planning a party this weekend...that will be cool.....see ya:)

Ingen kommentarer: