07.07.2009

Ett knippe dager igjen....

Da var nesten de tre ukene faktisk svunne....jeg maa si jeg sitter her med veldig blanda foelelser, samtidig som jeg savner venner og kjaere der hjemme, maa jeg si at det er noe helt spesielt med det aa vaere i en ny by, sammen med andre som ogsaa reiser paa samme vis. Man blir godt kjent og det er noe helt spesielt. Jeg kommer nok til aa savne foelelsen av aa treffe nye bekjente og det aa gaa rundt og vite at man skal noe morsomt og slike ting. Byen er veldig fin, men er nok ikke den som kommer til aa bli savnet mest....kommer vel sikker til aa savne de unge voksne ogsaa...evnt barna som jeg ofte kaller dem....det var mest slit i begynnelsen, men de siste to ukene har vaert bare fryd og gammen. Jeg har nesten vent meg paa tanken paa aa dele rom, saa jeg synes jeg har kommet ganske langt, bare i loepet av to uker.

Men klart, det er ikke til aa dytte under en stol at jeg gleder meg til aa komme meg hjem. Jeg savner jo Oslo og Espen....savner det norske, komfortable livet..jeg savner ikke narkisene paa Plata..de kan bare dra dit pepperen gror..jeg savner vel noe av den norske maten, men generelt pleier jeg aa spise veldig lite norsk mat, saa det er heller ikke verdt aa nevne..

Vel, naa skal jeg slutte aa fabulere om ting og tang og heller forholde meg til den virkelige verden. den sier....du er suuulten, du skal spise mat...vel, er det noe jeg ikke kommer til aa savne saa er det ferdig mat fra Tesco (som btw er en genial og billig butikk jeg gjerne skulle hatt i Norge....faen Norge er drit dyrt ass...MINUS i boka!!). Saa i dag blir det da laks i en kremet ostesaus med poteter, og alt dette skal da seff varmes i microen..er ikke skikkelig ferdigmat foer det skal varmes i microen i 5 min:)

Well well....leaving Oxford in a short week, the first week was kinda rough, but the last two has been great. Have met a lot of new people and I have done a lot of cool stuff....:) I like being a tourist at work...great success...

Now...wanna go back to my beloved ones, and my PC and the telly...AND I really miss cooking!! So....


Dett var dett...naa er det middag...!!

Ingen kommentarer: