30.07.2009

What weather!!

Ok...hva skjer med sommerværet her i byen da? Jeg var ute og reiste i tre uker, DAAAA kom sola og da jeg kom tilbake forsvant den..ikke at jeg tror det har noe med meg personlig å gjøre...men jeg mener...SERIØST!! Sommer? Den har virkelig ikke satt inn her i gården akkurat.

Nå nærmer vi oss faretruende august og høsten..jeg vil ikke, jeg vil rett og slett ikke ha høst uten å ha hatt sommer først..greit nok, vi var en uke i Tyrkia og slikket sol..men mer vil ha mer og mer får ikke nok. Jeg misliker virkelig den lange høsten og vinteren som står foran oss. Greit nok at alle årstider har sin sjarm og at vi i Norge har alle fire..bla bla bla..men jeg trenger sommer også...

Jeg har forresten klæsja en stor link nederst..fikk beskjed fra den siden om at jeg skulle legge den til som en link, så da gjør jeg jo det da..gjør jo som jeg blir fortalt (innemellom).

Har forresten da skrevet under kontrakt for midlertidig bolig.....satser på at det blir bra..har balkong i tilfelle værguden skulle ombestemme seg.

Apropos regn, synes øøørlite synd på de som var på Madonna konsert i dag...regn, lyn, torden og vind. Deretter litt mer regn. Og ikke minst Norway Cup deltagere. Regna vekk den også gett..

Men nok om været, selv om det opptar oss alle..

Nå er det snart senga..og det nærmer seg faretruende august og oppstart...okei da ...18 dager igjen, men det går fort..begynner vel også den 11. så da er det ikke fullt like mange dager igjen.

Sydde ferdig jakka, ca, i dag..ble ikke sånn ultra kul, men men.....må se om jeg finner noen kule knapper jeg kan sy på f.eks eller noe annet dill dall...

Gi meg gjerne tips til hva man kan gjøre i regnet....

Så forresten en søt film...Bottle Shock....kan anbefales..en liten trailer på den...



Följ min blogg med bloglovin

Ingen kommentarer: