09.07.2009

vellvell..look's like I've made it...

Da var det fredag og en rolig en saadan. Jeg er inne i mine siste dager her...beskrev vel hvordan jeg tenkte rundt det i forrige innlegg...saa skal ikke skrive mer om det naa...men er nesten ikke til aa tru...gruva meg skikkelig foer jeg kom hit og rakk nesten ikke pakke foer jeg sto paa Gardermoen. Naa er vi kommet til torsdag..jeg trodde en stukken stund det faktisk var fredag..men dog.....torsdag til mandag skal vel alltids gaa unna..

I morra skal de ha graduation og slikt....deretter saa skal vi da i Christ Church (Harry Potter location, inspirerte til scener i alle fall)...deretter haaper jeg at jeg kommer med paa teater og saa skal jeg ut aa spise middag med Henriette...

Loerdag skal vi paa skoeyter...jeg er ikke saa sikker paa om jeg faktisk skal, men kidsa skal i alle fall...deretter blir det disco paa kvelden....avskjedsparty med Foam mega party...:) haha....blir vel sikkert bra..deretter er det duket for muligheten for en drink eller to paa de voksne, men jeg skal tidlig opp paa Soendag for aa reise til Cambridge, saa jeg tror nok det blir rimelig rolig....var en liten tur ut i gaar....saa det holder nesten for mitt vedkommende....viktigere aa vaere i god form og godt humoer naar man har 30 kids aa passe paa...eller de klarer seg jo rimelig godt selv da....har hatt supre elever og ingen problemer i det hele tatt..vel...noen ble laast ute....tre stk...ordnet seg jo....en mistet sekken, deretter lommeboken...ei trodde hun hadde mistet den, men fant den..haha...rotehuer ass.....det var vel egentlig det hele...og noen som maatte bytte vertsfamilie..ellers tror jeg de aller fleste har det bra.....det virker i alle fall slik paa dem..men jeg tror ogsaa de aller fleste begynner aa blir rimelig klare for aa dra hjem..jeg maa i alle fall innroemme at jeg har hatt det bra, men begynner aa bli lei av den samme tralten..saa gleder meg til Gardermoen 1740 mandags ettermiddag....og litt mer til aa komme hjem til en god klem :) Det gleder jeg vel meg aller mest til maa jeg innroemme. Mangelvare!!!!! Saa om du les det herre Espen saa veit du ka du ska gjoer....kunne ogsaa tenkt meg middag og nyvasket hus:)

Snakkes paa...

Ingen kommentarer: