22.07.2009

Where to live???

Det er vel det store spm for tiden...vi har pinlig 2 uker på oss, på å få lån...(søknad SNART sendt), finne plass å bo etc....finne ut av ting før jobb og mas med det begynner i august..på den tiden skal man jo så klart en tur hjem til trøndelag...og da går det vekk litt tid på det...jeg må si jeg er litt stresset inni meg...velvel..sånn går det...ikke akkurat helt som planlagt. Man tror jo ofte man har all tid i heeele verden, før man innser, det har man faktisk ikke. Vel, for snille barn ordner det seg vel. Men igjen, litt stress er det...men vi har da alltids havnet med beina først også. Mimring: "Jeg husker for ett år tilbake...vi sto uten jobb, uten bolig, men skulle på 1 mnd lang ferie....Det gikk jo greit det også:P".

Det kjedelige med ferie er at det ikke er andre som har ferie..eller det vil si, de andre har ferie, noe som tilsier at de ikke er hjemme i ferien sin. Kjedelige greier, som jeg også har gitt uttrykk for tidligere. Jeg sitter da hjemme.....ikke sååå spennende...fikser litt ting og tang....venter på godværet (kall meg optimist)...og ja, generelt, gjør svært lite...mens min kjære da jobber seg ihjel. Bra fordelt!

I dag blir det grillings, så da har jeg i det minste noe å gjøre. Og godt er det. Før den tid burde jeg vel gjort noe smart. Som å rydda, vaska, støvsuga. Jeg har til og med skrevet en lapp hvor det står "STØVSUGE". Ja, faktisk med store bokstaver.

Jeg tror heller jeg spiller litt sims jeg....flykte fra denne verden for en liten stund og bli slukt i en annen. SÅ kan jeg støvsuge, eller noe annet utnyttig. Grille kanskje...drikke vin? ....veldig unyttig. En hyggelig ting dog er at jeg skal treffe ei fra Høgskola igjen i dag da...det bli trivelig, er vel ca et år siden sist også så...hyggelig hyggelig:)

Enn så lenge, Elisabeth med ferie og lite planer!

Ingen kommentarer: