28.07.2009

I tiden som kommer....

For de ivrige, her kommer da en liten liste, jeg er veldig glad i lister og liker å skrive lister slik at jeg føler at jeg har en slags falsk oversikt over det som skal skje, ting jeg skal gjøre o.l.

- jeg skal da tilbake til Oslo i kveld (dette er kanskje ikke så viktig å ha med på en "i tiden som kommer" liste, men jeg inkluderte det likvel. Kanskje i mangel på noe annet vettugt å skrive..?
- en kort visitt innom AG på Stjørdal tenkte jeg også å rekke.....før snuten vendes sørover...
- vi må pakke, kaste, rydde, rote, rydde rotet......deretter må vi flytte rotet
- jeg skal begynne i jobb..må vel ærlig innrømme at jeg er litt spent....men det går nok bedre enn jeg tenker. Ikke bare liker jeg å lage lister, men jeg er også en jævel til å overtenke ting og tang. Slik at ting kan ofte fremstå som uoverkommelige, langtekkelige og ja, helt uforståelige. Bare fordi jeg har tenkt i hjel ting. Jeg vet ikke hvor jeg har dette i fra, da min mor nok er den mest praktiske og fornuftige personen jeg kjenner. Vel, da er det enten miljøskade eller min far. "Take your pick".

Dette var da en liste som ikke går over mer enn de nærmeste ukene.....orker ikke tenke lengre.

Så da....dett var dette for nå...

Enn så lenge...Elisabeth..

Ingen kommentarer: