08.09.2008

Dårlig humor - allerede på en mandag,,!

Det sier seg selv når humoren når "nye" (lave) høyder allerede på en mandag, gruver man for resten av helga...spesielt når man bare er to som jobber på samme plassen...:P Ikke særlig my input av ny humor. Men når det er sagt, så er det i alle fall moro på jobb, så jeg skal da ikke klage. Det hadde jo vært ille om det hadde vært motsatt også. Det å prøve å komme på et eksempel på denne lavpannede humoren er da ikke særlig lett. Du må bare unnskylde meg...

En mandag som de siste fire andre, opp altfor tidlig, helga sitter enda i kroppen når klokka ringer sin umiskjennelige melodi, eller mobilen ringer praktisk talt ikke, den uler, eller utstøter en lyd. Om mobilen hadde ringt så hadde jeg jo måtte svart og det er jo ikke som om noen ringer meg så tidlig på morran, det er jo alarmen...har du ikke tatt pointet enda er det faen meg lite håp for deg.

Nå er det et lite kvart er til midnatt og tirsdag, 7 timer søvn...kan ikke si jeg gleder meg til å stå opp i morra, men klart, skulle det vise seg at humoren er like bra som i dag så er det jo rimelig å anta at det kan bli nok en fin dag på jobben...

Apropos...her har du noen musikktips fra meg..
:: Elephant mans nyeste album kan anbefales.....låter som //Jump//Throw your hands up// er slagere...
:: Rihanna - Disturbia ( ganske kul, ikke dancehall dog)
:: Remix av Chris Browns - Forever (kul beat på den...)
:: Tessanne Chin - Secret Hideway (rolig reggeae låt)...
OOOG ikke minst...svenske Kleerup's - Tower of Delick (deilig electronica)!!:)

Ingen kommentarer: