14.09.2008

nemmen...mandag i morra (igjen?)

Har vel vært litt dårlig til å oppdatere denne siden, følte jeg svingte litt med sleiva i forrige innlegg, så måtte roe ned cella litt inntil videre..

Siden den gang har det jo vært helg og helga har også klart å komme/gå, som den alltid gjør. Og såklart veldig fort også...

Den har da blitt brukt til, i rimelig rask og rett rekkefølge..
- fryse, veldig kaldt i leilligheten for øyeblikket, så nå har vi da henta opp oljeovnen..herlig..godt og varmt så nå klager jeg ikke.
- tusle rundt i marka blant hundretusen andre som også bruker søndagen til å gå tur (men det skal sies at det var utrolig godt å komme seg en liten tur, ble vel 5-6 km på oss, samt vafler..da skal man ikke klage)..Lurte oss en tur opp i Lillomarka og Linderudkollen. Fint som søndagstur, grusveie hele veien og lett kupert terreng, litt mange bakker i begynnelsen for min smak, men det ble desto deiligere med nedover på vei hjem igjen...
- hadde store planer om å feste i helga, men det blei det egentlig lite av, endte opp hjemme lørdagskveld, i og med at det ikke var plass til meg på venner - venners fest..det heter jo tross alt ikke venner, venner - VENNERS fest - så da blei det lasagne og "Fight Club" (jada, jeg veit at den er fra 1999!!!)...like greit for å si det slik, så jeg klager egentlig ikke..

Det var vel det, velfylt helg egentlig, fått gjort litt, vært ute, fått tatt noen bilder, spist god mat osvosv...jess jess..

Men nok grinebiting fra meg, tuuuudels until later...!

Ingen kommentarer: