09.09.2008

UU - Modell my ass..

Håndmodell da eller? (sorry meg for at jeg er litt negativ til modeller som ser slik ut:)

Bildet er fra Dagbladet.no

Her ser vi da modellen, Hege Golf, som jeg aldri har hverken sett eller hørt om før...må vel kanskje være Norges minst kjente og verst kledde, eller er det bare jeg som synes dette?
Ikke for å støte noen, men det er ikke akkurat dette jeg ser for meg når jeg smaker på ordet "modell". Men for all del - det finnes mange som nok liker denne stilen og som liker å gjemme seg bak "litt" for store briller..

Nå tror jeg kanskje jeg burde få litt søvn, slik at jeg kan være positiv og blid resten av dagen.

Forresten - jeg kom på en ting- har du lagt merke til at innsiden av bukser, jakker og gensre er veldig lekre til tider? Jeg har ei svart dongeribukse og bak på innsiden har de sydd et helt latterlig fint mønster. Hva dette skal være godt for skjønner ikke jeg, Dette er jo kanskje en av de minst synlig delene på en bukse, om man da ikke liker å blotte rævsprekken sin til hele verden titt og ofte?

Jeg hadde også - legg merke til hadde - en utrolig søt jakke med det lekreste blomstermønstret, INNE i jakka, jeg burde vel vrengt den og brukt den på vranga for at det skulle hatt noe for seg. Så det lurer jeg virkelig på...hvorfor er det mønster og dill dall inne i klærne. Kan noen fortelle meg dette? Jeg hadde satt utrolig stor pris på dette...

PS: jeg var en av det 154.ooo som så Top Model i går. Og stakkars folk. Dette var virkelig labert, men men. For all del, om dette er noen man vil bruke penger på så....Jan Thomas (som alle har en formening om, meg inkludert) kan egentlig bare legge seg for min del. Ellers heeelt greit, men skitten måte å kaste ut de to jentene på til slutten, men man skal ikke glemme at det er TV-underholdning og at krigen om seere også er veldig tilstedeværende blant slike realityshow. Vel, da har jeg innrømt det, og nei, dette er ikke noe jeg er stolt over, men litt tom, hjernedød underholding (les: TV3) må det da være lov å se på innemellom. Vi er vel mange som liker det, men som ikke tør innrømme det:P

Ingen kommentarer: