05.09.2008

Nemmen, fredag igjen? Som tida går da..

Godt inne i første uke av September gett.. dagene går og tida går. Hva kan man si om den foregående uken, bortsett fra at den gikk overraskende fort. Etter å ha slepet seg på jobb mandag, resulterte tirsdagen i middagsbesøk av den nyinnflytta Nadia...onsdagen, da var det jo plutselig nærmere helga, og også denne dagen ble brukt til sosialisering, fikk middagsbesøk og varta opp med wok og rødvin i stor stil=) Torsdag, nå er det jo nesten helg tenkte man, kom og gikk - det ble en tur på Mono for ett par øl, koselig plass forresten, helt til vi ble kicka ut til fordel for en eller annen konsert...I dag - fredag - er det jo helg - dagen gikk fort - bakte kake i dag også, tradisjon dette, til stor glede blant folk, igjen=) **klapper seg selv på skuldra, flink pike**...

Nå er det taco, film og en liten øl. Hvem vet hva morgendagen bringer? Har invitasjoner i hytt og pine, men jeg får se om jeg heller ditcher alle og blir hjemme. Jeg tror virkelig ikke at jeg trenger ei helg til som går vekk til å være halvdød på søndagen, utrolig digg å ha en helg uten de store bravadene også...den som lever får se. Trønder'n i meg sier...fæst med skinnvest, mens fornuften sier, la skinnvesten være hjemme og heller ta det rolig:) Vi fe sjå kem som vinnj:)

Ingen kommentarer: