28.08.2008

Café medarbeider lager sjokoladekake! - og vinner folket!


Jada..det er en kjenskjerning at jeg liker å bake..jeg liker også å gjøre folk fornøyde. Så - når jeg da fikk somla meg til å bakt sjokoladekake på jobb, ble jeg alles helt og den nye Ghandi. Folk gikk berserke og kastet seg over sjokoladekaken. Barnesjokoladekake som den het den jeg bakte, sto elegant på disken og lyste i mot alle i lunsjen. Her var det førstemann til mølla..

OK - så kanskje jeg overdramatiserer en liiiiten bitte liten smule, men at folk sa den var god og at folk liker nystekt sjokoladekake på en torsdag, er det liten tvil om. Hvem husker vel ikke den legendariske KISS-sjokoladekake. Hvor man la inn forhåndsbestillinger i reneste WOW og Star Wars-stil.

Kaka fikk godkjent. Det er moro å bake....:)

Ingen kommentarer: