29.08.2008

GO helg=)

Og den helga kom fort får en sannelig si. Med andre ord gikk, som vanlig, uka fort, og helga går som man vet alt for fort den også.

Nå har jeg da jobbet i min nye jobb i hele ti dager (evnt to uker om du vil). Det er rimelig trivelig, selv om det fremdeles er rimelig ensformig, men igjen, jeg klager ikke..nå er det bare 14 dager til lønn..men jeg får dog bare for 2 uker (10 dager om du vil), så rik blir jeg jo ikke, men heldigvis har man da rota seg til å betale husleie for september også så det er i alle fall ingen stygge summer som skal ut i den gården.

Helga går med til sosialisering, etter min smak. Med en liten tur til Adela i kveld, før det er innflyttingsfest hos Arne Grete å Aud i morra..satse på det bli et hiva lag. Egentlig litt klar for en fest så det høres bra ut. Det eneste kjipe med å bruke den etterlengta helga til å feste, er at helga, om mulig, går enda raskere....man bruker en del av lørdagen til fest....så kommer man sent i seng, våkner ALTfor sent på søndagen og dasser vekk hele søndagen.....får prøve å drikke med litt moderate mengder da...det burde jo gå bra det...

Men nå er det avslapning og fotan i sofaen! God helg til deg...kos dæ, det ska æ!:)

Ingen kommentarer: