09.08.2008

Nytt utseende...!

Endret litt utseende..=) Ikke dummeste man kunne gjort! Likte faktisk bloggen bedre nå, ble inspirert av Bjørn som hadde svart bakgrunn...me like=) Er det nå jeg skal fortelle meg om min dag? Ja..tenker du vil høre det..

Det hele begynte klokka ni i dag...da våknet jeg, helt av meg selv....i dag skulle det fikses ting. Som sagt så gjort...det begynte kanskje ikke på den best tenkelige måte, med mitt dårlige syn og skilt som lyser E6 i alle retninger, endte jeg faktisk opp med å kjøre helt til rundkjøringen på Klætt før jeg endelig fikk snudd (jeg skulle da på Rotvoll - for de som ikke er kjente i Tr.Heim, ligger Rotvoll på motsatt side av byen...15 km unna Klætt:P) Jeg uttalte noen stygge gloser før jeg trampa inn gassen og etter mye om og mèn, kom jeg meg endelig til Rotvoll, hvor jeg da fikk fikset vitnemål. Hvor har det blitt av servicen sier jeg bare...jeg tenkte kanskje de kunne sendt meg det jeg, men den gang ei..

Deretter, sosialisering og avslag på jobb..BUHU...da er det vel min tur neste gang! Tar det ikke så tungt, men det hadde vært kjekt med en jobb..DET skal jeg ærlig innrømme..men uansett, nok om det, sosialisering, deretter kom jeg med tilbake til Klæbu, før jeg fikk tusla meg en liten tur ut i nærområdet..fikk litt dårlig samvittighet av å ikke ha vært særlig aktiv den siste tiden..så da var det på tide å lufte liket..og liket ble luftet og godt var det..fikk tatt noen bilder...her ser du noen av dem..=)



Ingen kommentarer: