07.06.2008

"Darkbluealmostblack" //Azuloscurocasinegro\\- nyeste DVD=)


Denne filmen har jeg prøvd å få tak i lenge, og oppdaget for en tid tilbake at de hadde den på Platekompaniet, men til BLODPRIS. Så da jeg gikk innom igjen i dag, hadde de satt ned prisen, til min store glede. Filmen har vært vanskelig å oppspore på nett så det var utrolig moro at jeg endelig fikk kjøpt den. Filmen ble vist på fKosmorama i 2007. Siden jeg da jobbet under festivalen rakk jeg aldri å se den..finally=) Du kan lese omtale her....eller på IMDBs hjemmesider....her....

Så nå er det bare å vente på at regnet skal komme slik at jeg kan se litt film...!:) Begynner å ha en del som jeg ikke engang har revet plasten av..og så var det jo dette med format da...kommer jeg noen gang til å satse på BlueRay eller kommer jeg til å satse på at DVD formatet holder seg ett par år til? Enn så lenge, tror jeg at jeg kjøper film på DVD og tar sorgen når den måtte komme...nå har jeg ca....160 DVD, ikke for mye å skryte av...menmen..noen har det jo blitt..det ligger en del penger i det for å si det slik...så..

Ingen kommentarer: