06.06.2008

Snart ferdig utdannet.....

Da var en eksamen og ett fag unnagjort, muntlig i dag var forhåpentligvis det siste jeg ser av Rotvoll i mitt liv. 3 år på lærerutdanningen og hva sitter jeg igjen med? Middelmådige karakterer og et jævla stort studielån. Herlig!! Nå satser jeg på at det meste godkjennes slik at jeg får sagt meg ferdig og endelig få papirer på at jeg faktisk har klart å klamre meg til en utdanning. Om jeg noen gang kommer til å jobbe som lærer er dog et spørsmål uten et godt svar. Før dette skjer skal jeg oppleve litt mer av verden..jeg har ikke lyst til å starte en 9-16 jobb riktig enda..ikke heelt klar for det kjenner jeg.

Så - i kveld braker det løs med eksamensfest. Det blir trivelig få en liten avslutning med klassen som man har vært sammen med i ett år. Hyggelig gjeng. Nå tror jeg undertegnede skal legge seg på sofaen for en aldri så liten middagshvil:)

Nå er det forresten bare 19 dager til vi reiser på ferie:) Herlig..Madrid and Cuba..=) Lovely! <3

Ingen kommentarer: