17.06.2008

Utflyttingsfest 13.juni 2008 ....

Da var det på tide å flytte ut. Og som seg hør og bør passer det seg så klart med en utflyttingsfest også. Man trenger jo ikke særlige mange unnskyldninger for å lage en fest. Dessuten begynner man å nærme seg faretruende 25 år...:( Jada..jeg vil ikke bli eldre nei..!!!! Jeg kunne godt tenkt meg å være 24 for resten av livet...naturlig nok skulle også resten av min verden forbli ved det samme. De sier hver alder har sin sjarm, men jeg er ikke overbevist. Uansett -nok pjatt om meg og min skrekk for å bli eldre (kan vel dessverre ikke gjøre noe med det, om jeg da ikke skulle ramle av stolen og falle om død, noe jeg så klart ikke vil - bank i bordet...)...Ror meg pent inn igjen nå ved å legge ut noen bilder fra festen..de ligger også ute på Fjesboka, men kanskje du ikke er så mye på Fjesboka som meg...derfor kan du jo likegodt se dem her..Det var forresten en veldig hyggelig kveld, vi talte vel på det meste en ca 17 stk. Det er jo ikke verst. Neste fest er innflyttingsfest i Oslo....så da er alle hjertlig velkomne!

Her har du bildene...!=)




Flere kommer litt senere...fikk ikke lagt ut....!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. Måtte inn å se etter om veslepia har det bra. Ser ut til at dere har det greit.
Her er det godt og varmt. Nesten 30 grader ute.
Skrivermer senere. Papsen