20.06.2008

"Homse OL?"

...roper jeg overrasket ut...Jeg trodde ikke at det skulle ende med et eget OL for homser, men så feil kunne jeg da tro. TV2 nyhetene annonserte dette og det var mange personer samlet i ett rom. Etter at "sjokket" gir seg, sier da min bedre halvdel..."Tromsø OL"......jeg knekker sammen i latter etter å ha skjønt at det var ikke snakk om homse OL, men Tromsø 2018. Jeg vet ikke om jeg ble lettet eller hva jeg ble, men jeg så for meg nasjonaldag, egen nasjonalsang (YMCA) og hele pakka (misforstå meg rett, alle har rett til å være den de er, det er ikke det det går på.....)...men uansett, jeg så for meg et nytt OL flagg i duse pastellfarger og smekre jenter/gutter løpende rundt. Genraliserende, jeg? Ja...er nok det...Forutinntatt, ja til dels det også...

Grunnen til at jeg velger å gjøre litt narr av dette er vel den enkle grunn at jeg flira godt da jeg oppdaga hva jeg hadde sagt, det har jo ikke noe med de homofile å gjøre..uansett, om du som leser dette føler deg støtt, beklager jeg, det var ikke min intensjon..

GO GO GO - HOMO OL!

Ingen kommentarer: